Neem contact met ons op

Solar Support

Neem contact op met het technische ondersteuningsteam van Sharp Solar

Bij hen kunt u terecht vragen over de volgende zaken:

- Zonnepanelen
   (ook voor vervangende modules)

- Batterij-oplossingen

- Energiemanagement

Stuur ons een bericht via dit contactformulier.

Een klacht indienen

In het onwaarschijnlijke geval van een defect product gaat u als volgt te werk:

1. Neem contact op met uw dealer of installateur.

2. U, of bij voorkeur uw dealer/installateur, kunt het defecte product registreren in de Sharp eService - Registratie. U dient zich te registreren voor de eService voordat u een klacht kunt indienen. Om u te registreren, klikt u op de onderstaande knop Sharp eService Registratie. Selecteer klant als u de installateur of distributeur bent en selecteer klacht over zonne-energie als u de eindklant bent.

3. U ontvangt inloggegevens op de eerstvolgende werkdag per e-mail. Gebruik deze inloggegevens om naar het eService-platform te gaan en informatie over uw claim in te voeren.

Downloads

In het downloadcentrum vindt u alle documenten die u kunt downloaden voor Sharp-producten.

Garantiebepalingen en installatiehandleidingen voor niet meer geproduceerde panelen kunnen ook gedownload worden.

Om het juiste zonnepaneel te vinden:

Selecteer eerst de categorie "zonne-energie" en voer dan de naam van de module in als zoekterm (bijv.: NU-AF370).

Als u een installateur of distributeur bent, dan kunt u flashgegevens en productfoto's downloaden. Om inloggegevens voor de fotodatabank te verkrijgen, neemt u contact op met uw verkoopcontactpersoon om toegang aan te vragen.

>> Flashgegevens

>> Fotodatabase

Zonnepanelen   |   Ondersteuning op het gebied van zonne-energie   |   Nieuws op het gebied van zonne-energie   |   Over Sharp Solar

Volg SHARP Solar EMEA op LinkedIn    |   Twitter   |   YouTube

Meld u hier aan voor onze nieuwsbrief voor installateurs, distributeurs en projectpartners.