People in a meeting room

Flexibele IT Support

Of je nu helpdesk IT support nodig hebt voor alledaagse problemen, vakantie- en ziekte opvang, of je wilt een extra IT support specialist voor expertise en advies over grotere projecten; wij helpen je erbij.

Flexibele IT Support

Bij Sharp begrijpen we dat IT problemen zich op het slechtst mogelijke moment kunnen voordoen en dat de expertise die nodig is om ze op te lossen niet altijd direct beschikbaar is.

Onze IT support services zijn ontworpen om jou en jouw bedrijf de extra ondersteuning te bieden die je nodig hebt om minimale uitvaltijd en maximale efficiëntie te garanderen.

Of je nu een IT helpdesk nodig hebt voor alledaagse problemen, in vakantieperiodes, bij onderbezetting of wanneer er eenmalig advies nodig is: Sharp IT helpt je hierbij.

Met onze Managed IT Services zijn al onze oplossingen afgestemd op de unieke behoeften van jouw bedrijf. We leren jouw pijnpunten kennen en bouwen een schaalbare oplossing die technologie eenvoudig maakt. We maken ons vertrouwd met jouw systemen, zodat de IT support die je ontvangt snel en efficiënt is en je op de voorgrond houdt.

Man stood talking to someone using a headset

Voordelen van extra IT support

Er zijn veel IT support bedrijven om uit te kiezen. Wanneer je op zoek bent naar uitbestede IT services is het niet eenvoudig om te kiezen welke aanbieder bij jou past. Daarom hebben wij de voordelen van samenwerken met Sharp IT voor je op een rij gezet:

Tijdwinst
Door jouw IT uit te besteden geef je jouw teams en personeel de ruimte om zich te kunnen concentreren op hun kerntaken.

Helpdesk-failover
Bij hardware- of softwarestoringen maakt failover een back-up van de helpdesk zodat je 24/7 toegang hebt tot IT-support.

IT projectmanagement
Van concept en ontwerp tot oplevering en onderhoud, je kunt bij ons terecht voor het managen van kleine en grote IT-projecten.

Vakantie- en ziekte opvang
Hoe groot of klein jouw organisatie ook is, als belangrijke teamleden voor langere tijd weg zijn, kan dit problemen veroorzaken. Flexibele IT Support helpt de last te verlichten.

Hoogwaardige technische probleemoplossing
We houden ons van begin tot eind aan de richtlijnen voor best practices en lossen problemen op voordat het uit de hand loopt, of je nu hardware- of softwareproblemen ondervindt.

man using computer

Wat is inbegrepen in onze Flexibele IT support?

Onbeperkte helpdeskondersteuning
We nemen een deel van (of alle) van jouw support gesprekken aan, zodat jouw interne medewerkers zich kunnen concentreren op kritieke activiteiten.

Ondersteuning op locatie
We beheren jouw fysieke infrastructuur en bieden waar nodig technische input en ondersteuning.

Aanvullend technisch advies
Hulp bij projecten van elke omvang, compleet met een toegewijde technische adviseur.

Een gedetailleerd plan
We leveren een volledige beoordeling van jouw bestaande IT systemen om aan te geven waar je verbeteringen moet aanbrengen en de beveiliging moet verhogen.

Vaste maandelijkse kosten
Geen ingewikkelde prijsmodellen per gebruiker en server die maandelijks stijgen. Wij hanteren een prijs per persoon, per maand.

Vakantie en ziekte
24 uur per dag dekking door een toegewijd support team.

Schaalbaarheid
Verhoog of verlaag jouw ondersteuningspakket om elke wijziging in vereisten te dekken.

Inzicht en innovatie
Wij leveren de allernieuwste technologische oplossingen om je te helpen met het bereiken van zakelijke doelstellingen.

Close up of hands typing on a keyboard

Waarom samenwerken met Sharp IT?

Kennis en expertise
Je krijgt de steun van een groot, goed opgeleid team van vriendelijke technische experts.

Bereik je doelen
We werken met je samen om jouw bedrijf en doelen te begrijpen en ontwerpen een op maat gemaakt IT plan om je te helpen jouw doelen te bereiken.

Advies en begeleiding
Vriendelijk advies over alles, van oplossingen voor werken op afstand tot veranderingen in de infrastructuur - er is niets dat we niet aankunnen.

Lady holding a mug during an informal meeting